MBO stage


Selexions heeft de erkenningen voor de volgende MBO stagerichtingen. De stageplaatsen worden afgestemd op de door u te behalen
competenties / uit te voeren opdrachten/onderzoeken. De duur van de stage wordt afgestemd op de eisen van uw opleidingsinstantie. 

Het gaat om de volgende richtingen: 

Niveau 4:

  • (junior) Accountmanager
  • Bedrijfsadministrateur
  • Medewerker human resource management (HRM)
  • Applicatie- en mediaontwikkelaar
  • Game developer
  • Marketing en communicatie
  • Intercedent

Niveau 3:

  • Financieel administratief medewerker
  • Commercieel medewerker
  • Medewerker beheer ICT

Niveau 2:

  • Medewerker (financiële) administratie
  • Medewerker secretariaat receptie

 

Zoek je een super leuke, leervolle stage?

Beantwoord dan de volgende vragen om te zien of jij geschikt bent voor een stage bij Selexions:

  • Ben jij proactief?
  • Heb jij een goed verantwoordelijkheidsgevoel?
  • Houd jij je aan afspraken?
  • Ben jij bevlogen en wil je het maximale uit je stage halen?
  • Ben je flexibel in je werkzaamheden?
  • Houd jij van hard werken en ben je bereid net dat tandje bij te zetten?
  • Ben jij leergierig?
  • Pak jij zaken snel op of ben je in ieder geval bereid goed je best te doen?
  • Begin jij liever gisteren dan vandaag aan je stage?
  • Kun jij goed met feedback omgaan en kun je dit aanwenden ter verbetering van jezelf?
  • Heb jij respect voor de regeltjes binnen een bedrijfscultuur?
  • Wil jij een visitekaartje voor jouw opleiding zijn?

Heb je alle vragen met een dikke JA beantwoord? :)

Dan denken wij dat je zéér zeker de goede mentaliteit hebt voor een stage bij Selexions. :)

We maken in dat geval graag met je kennis! :)

N.B. Onderdeel van de sollicitatieprocedure is het trekken van referenties bij voormalige werkgevers/stagebedrijven.

 

Meer info: contact

Direct  solliciteren

 

Functieprofielen:

 

(Junior) accountmanager:

o.a.

-Marktonderzoek, zowel telefonisch (bedrijven, particulieren), als via internet als in winkelcentra en op markten. Hier geef je presentaties over en doet daarin voorstellen voor commercieel en marketingbeleid.

-Voeren telefonische acquisitie of eventueel op locatie bij bedrijven. Doel is vacatures  of ICT opdrachten binnen halen en/of werkzoekenden of ICT producten aanprijzen.

-Waar mogelijk doe je tariefsberekeningen/prijsberekeningen maken.

-Voeren koude en warme acquisitiegesprekken en verder uitbouwen klantencontact (relatiebeheer).

-Je behandelt klachten, via cde website chat, telefonisch, via social media.

-Je voert promotieactiviteiten uit in winkelcentra en middels het bezorgen van flyers in brievenbussen. Eventueel op beurzen of netwerkbijeenkomsten promotieactiviteiten uitvoeren behoort ook tot de werkzaamheden, mochten deze zich voordoen.

-Je werkt gestructureerd m.b.v. accountplannen die je opstelt;

--Competenties waaraan o.a. gewerkt wordt: geautomatiseerde informatieverwerking, planmatig werken, stressbestendigheid, flexibiliteit, persoonlijke verzorging, proactiviteit, accuratesse, persoonlijkheid, besluitvaardigheid, omgang met klanten, collega's en leidinggevenden, schriftelijke en mondelinge uitdrukkingsvaardigheid, plichtsbetrachting, vakbekwaamheid. 

 

Medewerker Human Resource management (HRM):

o.a.

-Personeelsdossiers bijhouden;

-Vacatures werven (telefonisch en eventueel op locatie);

-Werkzoekenden werven via een verscheidenheid aan wervingskanalen;

-Sollicitatiegesprekken voeren;

-Referenties trekken;

-Matchen werkzoekende met vacature;

-Sollicitatiegesprekken bij zakelijke klanten begeleiden;

-Contracten opstellen;

-Klachten afhandelen;

-Urendeclaraties verzamelen en controleren;

-Facturatie en verloning;

-Wet- en regelgeving en CAO zaken toepassen;

-Met grote regelmaat presenteren van de resultaten aan het team;

-Competenties waaraan o.a. gewerkt wordt: geautomatiseerde informatieverwerking, planmatig werken, stressbestendigheid, flexibiliteit, persoonlijke verzorging, proactiviteit, accuratesse, persoonlijkheid, besluitvaardigheid, omgang met klanten, collega's en leidinggevenden, schriftelijke en mondelinge uitdrukkingsvaardigheid, plichtsbetrachting, vakbekwaamheid. 

 

Applicatie- en mediaontwikkelaar:

o.a.

-Websites ontwerpen, veelal incl. achterliggende database;

-Apps ontwerpen voor Android en Apple telefoons;

-Webbased toepassingen maken;

-Werken met Javascript, ASP.net, Visual Studio, C#, MS SQL, html;

-Met grote regelmaat presenteren van de resultaten aan het team;

-Competenties waaraan o.a. gewerkt wordt: geautomatiseerde informatieverwerking, planmatig werken, stressbestendigheid, flexibiliteit, persoonlijke verzorging, proactiviteit, accuratesse, persoonlijkheid, besluitvaardigheid, omgang met klanten, collega's en leidinggevenden, schriftelijke en mondelinge uitdrukkingsvaardigheid, plichtsbetrachting, vakbekwaamheid. 

 

Marketing en communicatie:

o.a.

-Marktonderzoeken opzetten en uitvoeren: per online enquetes, via sociale media, bij winkelcentra en op markten en beurzen. Resultaten analyseren en verwerken tot managementinformatie;

-In kaart brengen marketing- en communicatievraagstukken binnen Selexions, en het bedenken van oplossingen, opstellen en uitvoeren projectplan;

-Ontwerp flyers en ander reclame materiaal met Photoshop;

-Met grote regelmaat presenteren van de resultaten aan het team;

-Social media verder kwantitatief en kwalitatief uitbouwen, opdaten en onderhouden;

-Flyer werkzaamheden op beurzen/markten en huis aan huis;

-Telefonische werkzaamheden naar bedrijven en particulieren;

-Deelname aan beurzen met het team (indien van toepassing).

-Competenties waaraan o.a. gewerkt wordt: geautomatiseerde informatieverwerking, planmatig werken, stressbestendigheid, flexibiliteit, persoonlijke verzorging, proactiviteit, accuratesse, persoonlijkheid, besluitvaardigheid, omgang met klanten, collega's en leidinggevenden, schriftelijke en mondelinge uitdrukkingsvaardigheid, plichtsbetrachting, vakbekwaamheid. 

 

Intercedent:

o.a.

-Personeelsdossiers bijhouden;

-Vacatures werven (telefonisch en eventueel op locatie);

-Werkzoekenden werven via een verscheidenheid aan wervingskanalen;

-Sollicitatiegesprekken voeren;

-Referenties trekken;

-Matchen werkzoekende met vacature;

-Sollicitatiegesprekken bij zakelijke klanten begeleiden;

-Contracten opstellen;

-Klachten afhandelen;

-Urendeclaraties verzamelen en controleren;

-Facturatie en verloning;

-Wet- en regelgeving en CAO zaken toepassen;

-Met grote regelmaat presenteren van de resultaten aan het team;

-Competenties waaraan o.a. gewerkt wordt: geautomatiseerde informatieverwerking, planmatig werken, stressbestendigheid, flexibiliteit, persoonlijke verzorging, proactiviteit, accuratesse, persoonlijkheid, besluitvaardigheid, omgang met klanten, collega's en leidinggevenden, schriftelijke en mondelinge uitdrukkingsvaardigheid, plichtsbetrachting, vakbekwaamheid. 

 

Commercieel medewerker:

o.a.

-Telefonische acquisitie en voeren commerciële gesprekken;

-Offertes opstellen en uitvoeren tariefsberekeningen;

-Onderhouden en uitbouwen klantcontact;

-in behandeling nemen en afhandelen klachten via website chat, sociale media en telefonisch;

-promotionele activiteiten: social media activiteiten, flyeren, bezoeken markten, beurzen en winkelcentra;

-Voorstellen doen voor verkoop, marketingbeleid.

-Competenties waaraan o.a. gewerkt wordt: geautomatiseerde informatieverwerking, planmatig werken, stressbestendigheid, flexibiliteit, persoonlijke verzorging, proactiviteit, accuratesse, persoonlijkheid, besluitvaardigheid, omgang met klanten, collega's en leidinggevenden, schriftelijke en mondelinge uitdrukkingsvaardigheid, plichtsbetrachting, vakbekwaamheid. 

 

Medewerker beheer ICT:

o.a.

-Computer reparaties (Windows en Apple);

-Werkzaamheden aan onze servers (Windows server 2019);

-Werkzaamheden aan ons netwerken/routers/externe firewalls;

-Accountbeheer medewerkers;

-Installeren en opdaten (patch tuesday) kantoorcomputers (13 vaste computers en 10 tal laptops);

-Medewerkers helpen met computerproblemen;

-Met grote regelmaat presenteren van de resultaten aan het team;

-Competenties waaraan o.a. gewerkt wordt: geautomatiseerde informatieverwerking, planmatig werken, stressbestendigheid, flexibiliteit, persoonlijke verzorging, proactiviteit, accuratesse, persoonlijkheid, besluitvaardigheid, omgang met klanten, collega's en leidinggevenden, schriftelijke en mondelinge uitdrukkingsvaardigheid, plichtsbetrachting, vakbekwaamheid. 

 

Medewerker secretariaat en receptie:

o.a.

-Verzorgen inkomende post afleveren bij juiste collega;

-Ontvangen bezoekers aan balie;

-Afspraken voor werkzoekenden inplannen in agenda;

-Aanname en doorverbinden telefoongesprekken. Maken eventuele terugbelnotities;

-Invoeren gespreksverslagen, CV's en andere documenten in webbased applicatie;

-Scanwerkzaamheden;

-Vernietigen papieren documenten;

-Dossiers bijhouden;

-Monitoren tekorten in voorraden en dat deze worden bijgevuld;

-Klaarzetten vergaderfaciliteiten;

-Verzorgen dranken, indien nodig dit afrekenen;

-Verzenden e-mails;

-Competenties waaraan o.a. gewerkt wordt: geautomatiseerde informatieverwerking, planmatig werken, stressbestendigheid, flexibiliteit, persoonlijke verzorging, proactiviteit, accuratesse, persoonlijkheid, besluitvaardigheid, omgang met klanten, collega's en leidinggevenden, schriftelijke en mondelinge uitdrukkingsvaardigheid, plichtsbetrachting, vakbekwaamheid.