Selexions heeft de erkenningen voor de volgende MBO stagerichtingen. De stageplaatsen worden afgestemd op de door u te behalen
competenties / uit te voeren opdrachten/onderzoeken. De duur van de stage wordt afgestemd op de eisen van uw opleidingsinstantie.
Het gaat om de volgende richtingen:
Niveau 4:
Niveau 3:
Niveau 2:
Zoek je een super leuke, leervolle stage?
Beantwoord dan de volgende vragen om te zien of jij geschikt bent voor een stage bij Selexions:
Heb je alle vragen met een dikke JA beantwoord? :)
Dan denken wij dat je zéér zeker de goede mentaliteit hebt voor een stage bij Selexions. :)
We maken in dat geval graag met je kennis! :)
N.B. Onderdeel van de sollicitatieprocedure is het trekken van referenties bij voormalige werkgevers/stagebedrijven.
Meer info: contact
Direct solliciteren
Functieprofielen:
(Junior) accountmanager:
o.a.
-Marktonderzoek, zowel telefonisch (bedrijven, particulieren), als via internet als in winkelcentra en op markten. Hier geef je presentaties over en doet daarin voorstellen voor commercieel en marketingbeleid.
-Voeren telefonische acquisitie of eventueel op locatie bij bedrijven. Doel is vacatures of ICT opdrachten binnen halen en/of werkzoekenden of ICT producten aanprijzen.
-Waar mogelijk doe je tariefsberekeningen/prijsberekeningen maken.
-Voeren koude en warme acquisitiegesprekken en verder uitbouwen klantencontact (relatiebeheer).
-Je behandelt klachten, via cde website chat, telefonisch, via social media.
-Je voert promotieactiviteiten uit in winkelcentra en middels het bezorgen van flyers in brievenbussen. Eventueel op beurzen of netwerkbijeenkomsten promotieactiviteiten uitvoeren behoort ook tot de werkzaamheden, mochten deze zich voordoen.
-Je werkt gestructureerd m.b.v. accountplannen die je opstelt;
--Competenties waaraan o.a. gewerkt wordt: geautomatiseerde informatieverwerking, planmatig werken, stressbestendigheid, flexibiliteit, persoonlijke verzorging, proactiviteit, accuratesse, persoonlijkheid, besluitvaardigheid, omgang met klanten, collega's en leidinggevenden, schriftelijke en mondelinge uitdrukkingsvaardigheid, plichtsbetrachting, vakbekwaamheid.
Medewerker Human Resource management (HRM):
o.a.
-Personeelsdossiers bijhouden;
-Vacatures werven (telefonisch en eventueel op locatie);
-Werkzoekenden werven via een verscheidenheid aan wervingskanalen;
-Sollicitatiegesprekken voeren;
-Referenties trekken;
-Matchen werkzoekende met vacature;
-Sollicitatiegesprekken bij zakelijke klanten begeleiden;
-Contracten opstellen;
-Klachten afhandelen;
-Urendeclaraties verzamelen en controleren;
-Facturatie en verloning;
-Wet- en regelgeving en CAO zaken toepassen;
-Met grote regelmaat presenteren van de resultaten aan het team;
-Competenties waaraan o.a. gewerkt wordt: geautomatiseerde informatieverwerking, planmatig werken, stressbestendigheid, flexibiliteit, persoonlijke verzorging, proactiviteit, accuratesse, persoonlijkheid, besluitvaardigheid, omgang met klanten, collega's en leidinggevenden, schriftelijke en mondelinge uitdrukkingsvaardigheid, plichtsbetrachting, vakbekwaamheid.
Applicatie- en mediaontwikkelaar:
o.a.
-Websites ontwerpen, veelal incl. achterliggende database;
-Apps ontwerpen voor Android en Apple telefoons;
-Webbased toepassingen maken;
-Werken met Javascript, ASP.net, Visual Studio, C#, MS SQL, html;
-Met grote regelmaat presenteren van de resultaten aan het team;
-Competenties waaraan o.a. gewerkt wordt: geautomatiseerde informatieverwerking, planmatig werken, stressbestendigheid, flexibiliteit, persoonlijke verzorging, proactiviteit, accuratesse, persoonlijkheid, besluitvaardigheid, omgang met klanten, collega's en leidinggevenden, schriftelijke en mondelinge uitdrukkingsvaardigheid, plichtsbetrachting, vakbekwaamheid.
Marketing en communicatie:
o.a.
-Marktonderzoeken opzetten en uitvoeren: per online enquetes, via sociale media, bij winkelcentra en op markten en beurzen. Resultaten analyseren en verwerken tot managementinformatie;
-In kaart brengen marketing- en communicatievraagstukken binnen Selexions, en het bedenken van oplossingen, opstellen en uitvoeren projectplan;
-Ontwerp flyers en ander reclame materiaal met Photoshop;
-Met grote regelmaat presenteren van de resultaten aan het team;
-Social media verder kwantitatief en kwalitatief uitbouwen, opdaten en onderhouden;
-Flyer werkzaamheden op beurzen/markten en huis aan huis;
-Telefonische werkzaamheden naar bedrijven en particulieren;
-Deelname aan beurzen met het team (indien van toepassing).
-Competenties waaraan o.a. gewerkt wordt: geautomatiseerde informatieverwerking, planmatig werken, stressbestendigheid, flexibiliteit, persoonlijke verzorging, proactiviteit, accuratesse, persoonlijkheid, besluitvaardigheid, omgang met klanten, collega's en leidinggevenden, schriftelijke en mondelinge uitdrukkingsvaardigheid, plichtsbetrachting, vakbekwaamheid.
Intercedent:
o.a.
-Personeelsdossiers bijhouden;
-Vacatures werven (telefonisch en eventueel op locatie);
-Werkzoekenden werven via een verscheidenheid aan wervingskanalen;
-Sollicitatiegesprekken voeren;
-Referenties trekken;
-Matchen werkzoekende met vacature;
-Sollicitatiegesprekken bij zakelijke klanten begeleiden;
-Contracten opstellen;
-Klachten afhandelen;
-Urendeclaraties verzamelen en controleren;
-Facturatie en verloning;
-Wet- en regelgeving en CAO zaken toepassen;
-Met grote regelmaat presenteren van de resultaten aan het team;
-Competenties waaraan o.a. gewerkt wordt: geautomatiseerde informatieverwerking, planmatig werken, stressbestendigheid, flexibiliteit, persoonlijke verzorging, proactiviteit, accuratesse, persoonlijkheid, besluitvaardigheid, omgang met klanten, collega's en leidinggevenden, schriftelijke en mondelinge uitdrukkingsvaardigheid, plichtsbetrachting, vakbekwaamheid.
Commercieel medewerker:
o.a.
-Telefonische acquisitie en voeren commerciële gesprekken;
-Offertes opstellen en uitvoeren tariefsberekeningen;
-Onderhouden en uitbouwen klantcontact;
-in behandeling nemen en afhandelen klachten via website chat, sociale media en telefonisch;
-promotionele activiteiten: social media activiteiten, flyeren, bezoeken markten, beurzen en winkelcentra;
-Voorstellen doen voor verkoop, marketingbeleid.
-Competenties waaraan o.a. gewerkt wordt: geautomatiseerde informatieverwerking, planmatig werken, stressbestendigheid, flexibiliteit, persoonlijke verzorging, proactiviteit, accuratesse, persoonlijkheid, besluitvaardigheid, omgang met klanten, collega's en leidinggevenden, schriftelijke en mondelinge uitdrukkingsvaardigheid, plichtsbetrachting, vakbekwaamheid.
Medewerker beheer ICT:
o.a.
-Computer reparaties (Windows en Apple);
-Werkzaamheden aan onze servers (Windows server 2019);
-Werkzaamheden aan ons netwerken/routers/externe firewalls;
-Accountbeheer medewerkers;
-Installeren en opdaten (patch tuesday) kantoorcomputers (13 vaste computers en 10 tal laptops);
-Medewerkers helpen met computerproblemen;
-Met grote regelmaat presenteren van de resultaten aan het team;
-Competenties waaraan o.a. gewerkt wordt: geautomatiseerde informatieverwerking, planmatig werken, stressbestendigheid, flexibiliteit, persoonlijke verzorging, proactiviteit, accuratesse, persoonlijkheid, besluitvaardigheid, omgang met klanten, collega's en leidinggevenden, schriftelijke en mondelinge uitdrukkingsvaardigheid, plichtsbetrachting, vakbekwaamheid.
Medewerker secretariaat en receptie:
o.a.
-Verzorgen inkomende post afleveren bij juiste collega;
-Ontvangen bezoekers aan balie;
-Afspraken voor werkzoekenden inplannen in agenda;
-Aanname en doorverbinden telefoongesprekken. Maken eventuele terugbelnotities;
-Invoeren gespreksverslagen, CV's en andere documenten in webbased applicatie;
-Scanwerkzaamheden;
-Vernietigen papieren documenten;
-Dossiers bijhouden;
-Monitoren tekorten in voorraden en dat deze worden bijgevuld;
-Klaarzetten vergaderfaciliteiten;
-Verzorgen dranken, indien nodig dit afrekenen;
-Verzenden e-mails;
-Competenties waaraan o.a. gewerkt wordt: geautomatiseerde informatieverwerking, planmatig werken, stressbestendigheid, flexibiliteit, persoonlijke verzorging, proactiviteit, accuratesse, persoonlijkheid, besluitvaardigheid, omgang met klanten, collega's en leidinggevenden, schriftelijke en mondelinge uitdrukkingsvaardigheid, plichtsbetrachting, vakbekwaamheid.